Gå til innhold

Ny bærbar, maks 7-8k, litt spill, trenger hjelp

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Nå er tiden inne for å kjøpe en bærbar pc. Jeg er litt usikker på hva som finnes av bærbare pcer, så om noen kunne hjelpe meg med anbefalinger ut ifra disse bruksområdene/kriteriene, ville jeg satt pris på det:

- God skjerm, ser en del serier og film (HDMI-inngang er et must). Spørrelse: helst 15,6", men 14" kan vurderes

- makspris på 7-8k.

- helst kunne kjøre Battlefield 3 og Modern Warefare 3, slik at man får en middels spillopplevelse.

selv har jeg sett på:

Samsung RC530

Hva tenker dere om Samsung RC530?

I tillegg spurte jeg en på datakjeden om hvilken prisklasse man måtte opp i for en bærbar, for å kunne kjøre Battlefield 3. Da sa han 10-15k. tror dere dette stemmer? Hørtes veldig mye ut...med tanke på at han på mamoz sa at man kunne kjøre Battlefield 3 med greie innstillinger på Samsung RC530.

takk på forhånd.

Endret av Gjest
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svarer bare på spørsmålene om BF3.

Ja, GTX560 anbefales for BF3 eller kraftigere;

Minimum :

- Processor: 2GHZ Dual Core (Core 2 Duo 2.4GHZ or Athlon x2 2.7GHZ)

- Memory: 2GB RAM

- Hard drive: 20GB

- Graphics card AMD: DirectX 10.1 compatible with 512MB RAM (ATI Radion 3000, 4000, 5000 or 6000 series, with ATI Radion 3870 or higher performance)

- Graphics card Nvidia: DirectX 10.0 compatible with 512MB RAM (Nvidia GeForce 8, 9, 200, 300, 400 or 500 series with Nvidia GeForce 8800 GT or higher performance)

- Sound card: DirectX compatible

Recommended:

- Processor: Quad Core CPU

- Memory: 4GB RAM

- Hard drive: 20GB

- Graphics card: DirectX 11 compatible with 1024MB RAM (Nvidia GeForce GTX 560 or ATI Radeon 6950)

- Sound card: DirectX compatible

- Keyboard and mouse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...