Gå til innhold

Trådløs overføring av "kablet" tilgang?


tore_v1

Anbefalte innlegg

Jeg har en liten utfordring jeg håper noen vil hjelpe meg med.

 

Jeg har router og stasjonær maskin stående på soverommet og det fungerer ypperlig. Men - på stua står tv, blu-ray avspiller og etterhvert både Squeezebox og muligens litt annet snadder. Jeg får ikke dratt kabel til disse slik jeg hadde planlagt. Tanken min var en switch som kunne ta tilkoblingene der.

 

Så er spørsmålet - finnes det noe jeg kan sette inn der som henter trådløst nett fra Linksys E4200 og sender dette videre kablet? Et slags reversert trådløst aksesspunkt eller noe slikt? Trenger ikke routing - bare switch.

 

Har dere noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Før du får deg homeplug,hadde jeg sjekket om du har 3 faser inn i huset, hvis du ikke vet hva det betyr, gå i sikrings skapet se på sikringen med største tallet feks 32A hvis den er 3 delt kan du få et problem om stua og soverommet ikke er på samme sikring, hvis det er 2 go for it men hadde heller valgt Disse

 

de har nå overlevd 2 lyn nedslag , lukter litt brent å ser litt svid ut men faen de funker enda , bare ikke kjøp jensen det er veldig dårlig, de jeg hadde ble alt for varme å døde hele tiden.

 

hadde helst valgt å bruke dette isteden for trådløst om jeg hadde muligheten , vil si at det er det beste hvis man ser bort ifra kabel.

 

 

mvh lineplx

Endret av Lineplx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...