Gå til innhold

Får kun opp 47 servere på BF2


Anbefalte innlegg

Heisan!

Har installert BF2 på nytt etter at jeg har byttet all HW i maskinen. Får opp BF2 uten problemer med kan ikke se mer enn 47 servere når jeg har huket av for "Samme versjon". Blant annet får jeg ikke opp Wake-serverene. Når jeg huker bort dette valget, kommer det opp 5-600 servere, men disse står i rødt.

 

Er det noen som vet hvorfor. Mener også at patch 1,5 er installert også...

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sier det seg ikke selv at du har en annen versjon enn disse serverene hvis de bare kommer opp etter at du har huket vekk "vis samme versjon"?

 

WOW - tusen takk... nå hjalp det.

 

Selvsagt skjønner jeg at jeg har en annen versjon, men det er jo det som er problemet. Jeg har jo siste patch 1,5 (mener i alle fall at det er den siste). Ønsker altså hjelp til å få rett versjon. Det kunne vel ikke være så vanskelig å forstå det...? I så tilfellet, beklager jeg min utydelighet!

Lenke til kommentar

Du må nok patche, jeg ville reinstallert og ta det fra bunnen av, hvis du tror du har installert 1.5

 

Det er utrolig tungvint å patche bf2, hvis jeg hadde vært deg ville jeg bare kjøpt det på steam, 20 euro er ingenting

 

Yes. Har nå reinstallert spillet to ganger, patchet 1.41 full og så 1.5. Nå kommer det kun 13 servere med samme versjon, resten av serverene står i rødt... Blir gal av dette... Kanskje spillet bare skal få lov til å stå å støve i hylla...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...