Gå til innhold

[Løst] Adobe Premiere Pro CS5 start problem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg installerte Adobe Master Collection CS5 og når jeg starter Adobe Premiere Pro da får jeg opp noen feil meldinger. Har prøvd å reinstallere 2 ganger, det funket ikke...

 

 

Se vedleggene...

 

Vært borti noe lignende med cs5 extended.Ringte adobe norge,og de prøvde løse det derfra,men det gikk heller ikke.Det jeg måtte gjøre var å sette opp pc til fabrikk innstillinger igjen..da virket alt som det skulle...men er en drit jobb.Men er sikkert noe som kan dette bedre en meg.Ja gikk ikke å bare tilbakestille maskinen til ett tidligere tidspunkt heller.

Lenke til kommentar

Basert på "vill gjetning" så har du et problem med GPU, mer spesifikt med Cuda.

 

Siden GPU'n din heller ikke er støttet av Adobe for Mercury Motor/GPU akselerasjon i Premiere Pro så ville jeg prøvet med et nVidia kort (hvis du kjenner noen du kan låne av) for å se om du får samme problemet.

 

Skal du redigere mye video bør du i alle tilfelle bytte til et nVidia GPU så du får dratt nytte av GPU akselerasjonen.

 

http://www.adobe.com/products/premiere/tech-specs.html

 

 

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har du programmet fra original disk eller har du lastet det ned fra Adobe?

 

Hvis du har lastet det ned så kan det hende noen filer er blitt ødelagt eller korrupert under nedlastingen. Prøv eventuelt å laste ned igjen.

 

Lastet ned. Men uasett så har jeg brukt de samme filene før og det funket.

 

EDIT: Fikk lastet ned CS5.5, og den funket med en gang. ;)

Endret av dsbilling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...