Gå til innhold

Bytte av Nintendo Magasinet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropos Nintendo-Magasinet, så ble jeg sittende å bla litt i de eldre bladene mine, og synes det var morsomt en ting de skrev i anmeldelsen av Adventure Island til game boy:

 

"Adventure Island er en typisk kopi. En kopi av Segas Wonderboy". Nå, det morsomme er at redaktøren til Nintendo-Magasinet, Tobias Bjarneby, faktisk var den som gjorde meg oppmerksom på at Adventure Island slett ikke er en kopi av Wonderboy, men samme spillet - gitt nytt navn fordi Sega eide rettighetene til karakteren Wonderboy, mens Hudson Soft eide koden, og kunne slik gi spillet ut med en annen karakter på andre plattformer

Lenke til kommentar

Ja enig, alltid gøy med slike funfact. Og så er det gøy hvordan journalistene den gangen ikke egentlig viste så mye mer enn oss andre - men likevel måtte gjøre det beste ut av det.

 

Angående samling av gamle spill, så driver jeg egentlig med det ja :) Dog, har ikke like bra system som du har, men har alle Nintendo-konsoller, noen Sega, Microsoft og Sony-konsoller, og en god del spill til alle - spesielt Nintendo-konsollene :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her er de jeg har:

 

1991

#2

#3

#4

#6-7

#8

#10

#11-12

1992

#3

#4

#5

#6-7 x2

#8 x3

#9

#10

#11-12

1993

#4

#5

#6

#7-8

#10

#11-12

1994:

#1

#2

#3

#4

#5

#6

 

 

Hey, nå har jeg endelig fått posen av kompisen min, jeg trenger :

 

Nr: 10 - 1992

Nr: 10 - 1993

 

De jeg har å bytte med er:

 

Nr. 5 - 11/12 - 1991

 

2 - 6 - 9 - 1992

 

Nr 6 - 1993

 

Nr. 1 - 1994

 

Så sett ut fra lista di så er det ikke mye å komme med her. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...