Gå til innhold

Styrketrening!


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har trent styrke i noen år nå, begynner å bli gansk "bamsete". Satt meg en del in i trening å synes det er en morro hobby!

 

Men sliter litt med å få bort det siste laget med fett. Så jeg har studert litt om et såkaldt "fatburner" produkt, så lurer jeg på om dette virkelig er noe bra for kroppen. Eller om det er ren gift...

 

"CLA", er et produkt som jeg har hørt mye bra om, men så tittet jeg litt rundt på nettet. og fant en del ting inne på www.gymgrossisten.no . Men så lurer jeg på om det er noen som vil råde eller fraråde meg et produkt, får å øke fettforbrenningen, å få mere markerte muskler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er baaare å drite i sånt. Det siste fettet ditt blir du kvitt gjennom kosthold kombinert med trening. Kartlegg kostholdet ditt og sett det opp mot aktivitetsnivå så ser du hvor mye du trenger å kutte ned. Viktig å gå i proteinoverskudd og kaloriunderskudd, samtidig som du trener. Dette for å minimalisere tapet av muskelmasse.

 

EDIT: Og det er ikke fordi de er dårlige for deg at du skal blåse i sånt, det er fordi det ikke gir noen særlig effekt. Den er minimal+.

Endret av Fredrik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er baaare å drite i sånt. Det siste fettet ditt blir du kvitt gjennom kosthold kombinert med trening. Kartlegg kostholdet ditt og sett det opp mot aktivitetsnivå så ser du hvor mye du trenger å kutte ned. Viktig å gå i proteinoverskudd og kaloriunderskudd, samtidig som du trener. Dette for å minimalisere tapet av muskelmasse.

 

EDIT: Og det er ikke fordi de er dårlige for deg at du skal blåse i sånt, det er fordi det ikke gir noen særlig effekt. Den er minimal+.

 

 

Men jeg har hørt en god del som har erfaring med slike produkter, og har merket stor forskjell.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...