fjaeran Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Er det noen som vet om en win2k FTP server(programm) som takler å gå igjennom en router ? Og hvordan gjøres dette ? Har prøvd div. ftpservere, men finner ikke noen som kan brukes bak en firewall
Goebbels Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Bulletproof funker fint. Husk å forwarde portene til den korrekte maskinen 20 og 21. Og sett ip-options slik: da selvfølgelig korrigert for din lan-ip Så skal det funke..
uberboss Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Jeg bruker Serv-U, og den funker fint bak min Draytek router m/firewall,som sagt du må huske å forwarde riktig port til ftp'n(port21)
Goebbels Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Jeg bruker Serv-U, og den funker fint bak min Draytek router m/firewall,som sagt du må huske å forwarde riktig port til ftp'n(port21) + port 20 da du kjører passiv må du ta med en port "under" mener jeg bestemt å huske..
Star Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 bruker bulletproof jeg på min netopia router... funker toppers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå