Gå til innhold

BK: Facion


wasco

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint bilde. Skilte seg ut på en positiv måte i mengden :) Kan jo være greit å ta bilder som også blir likt av andre enn "tradisjonsbundne" digit-lesere :)

Takk for hyggelig kommentar :)

 

Joda en ganske kreativ måte du har løst oppgaven på, med et bra resultat.

 

PS. Men hva har egentlig skjedd med sighten her, noen anelse om hvorfor det nesten ikke er "visninger" lenger ?

Kan jo se ut som det snart er folketomt her.

Takk for kommentaren

 

Nei, sannelig om jeg vet hva som skjer.

Men det er tydelig at aktiviteten har dalt betraktelig de siste ukene.

Lenke til kommentar

Tja, som reklame har det nok sin funksjon, men personlig ville jeg nok ha lyssatt noe andreledes.

 

Store deler av modellen forsvinner nesten, lite kontur i jakken, lyset på hendene opplever jeg som uheldig, samme med skinnet på kneet /låret.

 

Noe jeg imidlertid liker veldig godt er den lille skyggen under hælen på skoen og hvordan du har duset ut nedre del av stolen

 

Alt i alt har du løst dette oppdraget på en grei måte

Lenke til kommentar

Ble stilig dette her Wasco, ny sjanger for deg som er glad i mye farger. :)

Jeg liker å prøve nye ting :)

Takk for kommentaren

 

Vart bra den til det som det var tenkt til

Tusen takk

 

Ja bra dette Wasco, det jeg ble mest imponert av er att det hvite håret på modellen ikke smelter i sammen med den hvite bakgrunnen

Takk for kommentaren

Jeg har bevist valgt dette HK uttrykket, og tanken var at hun skulle smelte mest mulig inn i omgivelsene :)

 

 

Veldig fin komposisjon, god formidling av italiensk eleganse, Tror salget av både vesker og støvletter kan få et løft av denne plakaten. For meg er deler av jakke og hår litt i lyseste laget, ville likt å se konturene på hele damen.

Takk for kommentaren

Har muligens gått litt for langt i KH uttrykket her, men ville prøve å skape et uskyldspreget HK uttrykk

 

Tja, som reklame har det nok sin funksjon, men personlig ville jeg nok ha lyssatt noe andreledes.

 

Store deler av modellen forsvinner nesten, lite kontur i jakken, lyset på hendene opplever jeg som uheldig, samme med skinnet på kneet /låret.

 

Noe jeg imidlertid liker veldig godt er den lille skyggen under hælen på skoen og hvordan du har duset ut nedre del av stolen

 

Alt i alt har du løst dette oppdraget på en grei måte

Hei, og takk for fyldig og god tilbakemelding.

 

Dette er mitt aller første forsøk på denne type fotografering, og også første gang jeg har brukt "studio" lysene mine.

Lyset består av to softbokser og en paraply, og ble vel egentlig plassert ganske tilfeldig.

Trenger nok å lese meg litt mer opp på dette med lys setting

 

Ellers skylles de lyse områdene du har påpekt mer etterbehandlingen enn selve lys settingen.

 

Selve opptaket ble gjort i et inprovisert studi, bestående av et hvitt lerret og en hvit plate på gulvet.

På grund av plassmangel i rommet, står modellen omtrent helt opp til veggen, og dette førte til at det ble en del markerte skygger på veggen.

Disse har jeg redigert bort, men valgte å beholde den lille skyggen som du påpeker

Endret av wasco
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...