Gå til innhold

[Løst] Hvilken kjøler er best til socket 1155?

AMDBunny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stock kjøleren er stillegående. Helt vanlig, kjøp den ny kjøler når du skal overklokke :)

kjøp deg * beklager for skrivefeil

Skrevet

Hmm, hva skal du med den frigjorte plassen en mindre kjøler vil gi deg???

Hvilken plass?

I dag har jeg fylt plassen helt opp med en Thermalright Ultra 120. Så derfor kan jeg ikke ha større kjøler enn den.

Jeg har vurdert Noctua NH-U12P SE2 men jeg vet ikke om den passer til socket 1155. Noen som vet? :hmm:

Skrevet

Corsair Hydro H100 virket veldig spennende :dribble:

Det er vel mulig å sette radiatoren på utsiden av kabinettet, eller er rørene for korte?

Det er ett ferdig lukket system, så med mindre du har ett hull stort nok til å føre vannblokka gjennom så blir det vanskelig å montere den utenfor kabinettet.

Skrevet (endret)

Det er ett ferdig lukket system, så med mindre du har ett hull stort nok til å føre vannblokka gjennom så blir det vanskelig å montere den utenfor kabinettet.

Sant nok.

Jeg har Pcen i et eget skap i pulten min, så jeg kunne jo bare tatt vekk veggen i kabinettet og la radiatoren stå på utsiden ;)

Endret av AMDBunny
Skrevet

Noen som vet hvor mye stock kjøleren til i5 2500k støyer? Er den nesten lydløs? Noen tester som sammenligner lyd og kjøling?

Den Noctua-kjøleren jeg vil ha er forsinket og jeg vet ikke om jeg orker å vente så lenge ;)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...