Jan Erik Engan Skrevet 8. september 2011 Skrevet 8. september 2011 God reklame fra ett flott sted..og det kan en si takket være fotografen som formidler ett flott skue;)
Reugen Skrevet 8. september 2011 Skrevet 8. september 2011 Fint prospektkort - kunne vært hentet fra en reisekatalog, brosjyre eller annen reklame for Hellas! Synes du har lykkes med å formidle feriefølelsen og varmen på en fin måte! Med den beskjæringen du har valgt - kan bildet virke litt "tungt" på venstre side. En bedre balanse hadde vært å foretrekke, men det blir bare pirk .... En god 4`er fra meg.
ElisabethM Skrevet 8. september 2011 Skrevet 8. september 2011 Jeg liker dette, mest for de nydelige blåtonene men også at du har med blomsterkrukka... ble liv i bildet med den :-) vh/Elisabeth
Krismeko Skrevet 8. september 2011 Forfatter Skrevet 8. september 2011 God reklame fra ett flott sted..og det kan en si takket være fotografen som formidler ett flott skue;) Tusen takk! Fint prospektkort - kunne vært hentet fra en reisekatalog, brosjyre eller annen reklame for Hellas! Synes du har lykkes med å formidle feriefølelsen og varmen på en fin måte! Med den beskjæringen du har valgt - kan bildet virke litt "tungt" på venstre side. En bedre balanse hadde vært å foretrekke, men det blir bare pirk .... En god 4`er fra meg. Tusen takk! flot bilde fra det sydlandske Takk for det Jeg liker dette, mest for de nydelige blåtonene men også at du har med blomsterkrukka... ble liv i bildet med den :-) vh/Elisabeth Takk for det, hyggelig at du likte bildet
Anbefalte innlegg