Gå til innhold

BK: ... det skjer.........

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid mye spennende å finne når en er ute å går i by gater som her.Godt fanget i form av "modell" og ellers mennesker som haster forbi,fult opptatt med hva de måtte ha fore..ett godt fortellende bilde således.;)

Skrevet

God eksponering og fine, naturlige farger.

Men jeg synes musikeren ble litt for sentrert

Det som virkelig kunne blitt spennende med et slikt motiv, sille vært å bruke et gråfilter, slik at du fikk lang eksponeringstid, og menneskene som går forbi hadde fremstått som i bevegelse.

Men da måtte du hatt stativ og litt tid til planlegging, og det er jo ikke altid at man har :)

Skrevet

"Nød lærer nøgen kvinne at spinne " Fint formidlet stemning. Folk flest kaster ett "skråblikk" på våre sannsynligvis fattige gatemusikanter.

Alltid mye spennende å finne når en er ute å går i by gater som her.Godt fanget i form av "modell" og ellers mennesker som haster forbi,fult opptatt med hva de måtte ha fore..ett godt fortellende bilde således.;)

God eksponering og fine, naturlige farger.

Men jeg synes musikeren ble litt for sentrert

Det som virkelig kunne blitt spennende med et slikt motiv, sille vært å bruke et gråfilter, slik at du fikk lang eksponeringstid, og menneskene som går forbi hadde fremstått som i bevegelse.

Men da måtte du hatt stativ og litt tid til planlegging, og det er jo ikke altid at man har :)

:D Hei alle tre :D

Først må jeg si tusen takk for deres konstruktive kommentarer til bildet mitt.

WASCO: Tror ikke vedkommende musiker hadde vært like glad for at jeg kom med stativ osv. før jeg skulle ta bilde av han, men det er jo et tips å ta med seg.

RAK-foto :thumbup:

Skrevet

WASCO: Tror ikke vedkommende musiker hadde vært like glad for at jeg kom med stativ osv. før jeg skulle ta bilde av han, men det er jo et tips å ta med seg.

Så lenge han sitter på en offentlig plass og spiller har du lov til å fotografere han akkurat så mye du vil - så det er bare å rigge seg til med stativ og alt som hører med. :cool:

En annen ting er at et stativ ikke er noe vi drar med oss over alt

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...