Gå til innhold

BK: Vinter Stemning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott vinterstemning. Det er ok med vinter når motivene er slik. For å være veldig pirkete så er det utbrentheten på himmelen og refleksen på vannet, men ikke vet jeg hvordan man unngår dette.

Skrevet

Selv om du kommer med et vinterbilde så tidlig, så er du tilgitt. Vakker komposisjon med de fine fargene som vinteren kan presentere. Well done! :)

Skrevet

Flott vinterstemning. Det er ok med vinter når motivene er slik. For å være veldig pirkete så er det utbrentheten på himmelen og refleksen på vannet, men ikke vet jeg hvordan man unngår dette.

Takker.Joda det lar seg gjøre..bare å justere highlight det,men her valgte jeg ikke å flate lyset helt ut..for å få det så naturlig som mulig :thumbup:

Selv om du kommer med et vinterbilde så tidlig, så er du tilgitt. Vakker komposisjon med de fine fargene som vinteren kan presentere. Well done! :)

Takker :thumbup:

Herlig stemningsbilde, jeg synes ikke utbrendtheten forstyrrer når det er så lite og på de "rette" plassene. ;)

Takker.Det jeg også mener om det llle som måtte være utbrent..så naturlig det kan være dette bildet faktisk :thumbup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...