Tove Iren Torland Skrevet 6. september 2011 Skrevet 6. september 2011 Nydelig lys flott skarphet liker nebbet som gir liv i bildet
Engvik Skrevet 6. september 2011 Skrevet 6. september 2011 Bildet er skarpt akkurat der det trengs! Godt foto. en del støy i bakgrunn som lett kan fjernes i etterbehandling. Jeg ville nok kuttet utsnittet en smule i nedre del. Mvh Engvik
Thore Raaen Skrevet 6. september 2011 Skrevet 6. september 2011 Bra fluktbilde dette her. Skarpt på øyet og hode. Kunne kanskje vært litt mer uskarpt (bevegelse ) på vingene for å illudere fart.
Børre Eirik Helgerud Skrevet 6. september 2011 Skrevet 6. september 2011 Veldig bra utført!!! Lys,bakgrunn,skarphet. At fugler ligger i øvre del av bildet styrker komposisjonen.!
Torhild Jansen Skrevet 6. september 2011 Skrevet 6. september 2011 Et flott skudd - fuglen fint plassert i bilde.
fotogigen Skrevet 6. september 2011 Forfatter Skrevet 6. september 2011 takk for positive kommentarer! litt forskjellige meninger om kompet her, men jeg tror jeg velger og beholde det slik det er med fuglen plassert i øvre del av bildet...
Frode Langdalen Skrevet 6. september 2011 Skrevet 6. september 2011 Hei. Skarpt der det skal, god komp med flott lys og fine farger, den lille støyen som er på bakgrunnen sjenerer ikke meg. Et godt og vellykket fliktbilde
trondwestby Skrevet 6. september 2011 Skrevet 6. september 2011 Flott dette, med flott lys og god skarphet. Pluss for skriket
Karl-Ivar Skrevet 8. september 2011 Skrevet 8. september 2011 Helt nydelig bilde, godt fanget. Skarpt og fiint, samt med bevegelse!!
Anbefalte innlegg