Gå til innhold

[Løst] Kjøp av ny komplett gaming pc på Komplett.no (15k)


Anbefalte innlegg

hei, jeg lurer på om noen kan dele sin erfaring fra kjøp på komplett.no jeg retter mot Komplett gamer Premium kategorien, Crysis 2 Pakken. det kan kanskje være et litt rart spørsmål jeg kommer med så jeg skal prøve å forklare så godt som mulig.

 

 

er det et problem når man konfigurerer pc'en og bytter ut omtrent hver eneste del? jeg har annet kabinett, strømforsyning, prosessor, grafikkort, ram, harddisk, skjerm, vannkjøler osv. og om det vil komme ferdig montert selv om jeg konfigurerer. dere lurer kanskje på hvorfor jeg ikke bare samler hver enkelt del i en handlekurv og bygger selv, men det ønsker jeg ikke, jeg vil ha den ferdig montert med de delene jeg ønsker.

jeg lurer også på om alt vil passe sammen og hvis det ikke gjør, regner jeg med at jeg vil bli kontaktet av Komplett.no

 

 

Ahead Nero 10 Essentials OEM

CyberLink DVD Suite 7, 6Channel, OEM CD

PC BOX LARGE

QPAD CT Komplett

NZXT Phantom Big Tower Sort

Corsair HX 750W PSU

MSI P67A-G45 B3, Socket-1155

Intel® Core™ i7-2600K Processor

Antec Kuhler H2O 620 CPU Kjøler

Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 8GB, CL9

EVGA GeForce GTX 580 1536MB PhysX CUDA

Corsair SSD Force Series™ F60A, 60GB

Western Digital Caviar® Black 1TB

Sony Optiarc DVD±RW Writer, AD-5280S

Microsoft SideWinder X4 Keyboard USB

BenQ 24" LCD G2420HD

MS COA Label Windows Home Premium 7

MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 NO 64bit

MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic

 

jeg sier takk til alle svar som kan hjelpe og som sagt jeg er ganske ny på pc greier så hvis noe ikke stemmer overens, eller noen deler bare er helt feil, rett meg gjerne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ifølge komplett vil alle ting du konfigurer til være kombatibelt med kverandre.

 

men det er alikevel lurt og forske om delene faktisk passer.

 

hva skal du bruke pcen til.

 

vis det bare er spilling vil eg anbefale og nedgradere prosessoren til i5 2500k istedenfor i7 2600k.

 

 

hvilket spill spiller du?

gtx 580 er et utroleg kraftigt kort og anbefales bare vis du spiller krevende spill som metro 2033, crysis, etc.

 

edit:

sitat fra komplett

 

"Ønsker du å utstyre den med kraftigere komponenter og ekstra tilbehør? Klikk da på konfigurer selv og tilpass PCen etter dine egne behov. Vi garanterer at alle konfigurasjoner fungerer og at PCen leveres montert og testet uansett konfigurasjon."

Endret av heggzor
Lenke til kommentar

ifølge komplett vil alle ting du konfigurer til være kombatibelt med kverandre.

 

men det er alikevel lurt og forske om delene faktisk passer.

 

hva skal du bruke pcen til.

 

vis det bare er spilling vil eg anbefale og nedgradere prosessoren til i5 2500k istedenfor i7 2600k.

 

 

hvilket spill spiller du?

gtx 580 er et utroleg kraftigt kort og anbefales bare vis du spiller krevende spill som metro 2033, crysis, etc.

 

edit:

sitat fra komplett

 

"Ønsker du å utstyre den med kraftigere komponenter og ekstra tilbehør? Klikk da på konfigurer selv og tilpass PCen etter dine egne behov. Vi garanterer at alle konfigurasjoner fungerer og at PCen leveres montert og testet uansett konfigurasjon."

 

 

tusen takk for svar, når det kommer til delene så tror jeg ikke at jeg vil endre de, jeg skal ikke bare game og ja Metro 2033 og Crysis og andre krevende spill er på lista mi over spill jeg har tenkt å spille. men tusen takk for at jeg fikk det bekreftet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...