Gå til innhold

HJELP - Logitech G35 til PS3, fungerer det eller ikke?


LBS

Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Jeg er nå på leting etter et bra gaming-headset, og har blitt fortalt av flere at Logitech G35 skal visstnok være svært bra, i tillegg kjører Komplett.no et 44% tilbud på headsettet nå.

 

Jeg har svært god erfaring med Logitech, det er et merke som jeg vet leverer kvalitetsvarer, og jeg har vell i lang samlet tid sverget til dem. I mitt hode kan man ikke ta feil med Logitech.

 

Etter å ha lest flere anmeldelser så har jeg kommet fram til at dette headsettet til 599,- er verdt pengene. USB, 7.1 Surround-sound og en svært klar og god mic, i tillegg til flere gode egenskaper.

 

MEN så har jeg nå nylig lest at headsettet IKKE fungerer på konsoller! Noen sier at mikrofonen fungerer, men at jeg ikke kommer til å få lyden ifra spillet i headsettet, og siden det er USB-inngang kan jeg ikke bare la lyd-ledningen gå direkte inn i TV-en, og mikrofon-ledningen inn i adapteren som da går inn i PS3-en.

 

Stemmer det at headsettet ikke fungerer på PS3, og vis ja; finnes det noen alternativ som får det til å funke?

 

Mvh, LSB.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...