Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kan ikke skrive a'er og 1-tall


Anbefalte innlegg

Jeg har et veldig rart problem. Jeg kan verken skrive a'er eller 1-tall. Nå sitter jeg med skjermtastaturet. Jeg har hatt dette problemet før, men klarte å fikse det på et vis. Husker det ikke noe, though.

 

Hvis jeg bruker a-tasten kommer det disse tegnene: 'ølkjfdsa

Hvis jeg trykket på 1-tallet, kommer jeg rett i fullskjermsmodus.

 

Hjelp, noen?

Evig takknemlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problemet selv, vel noe liknende ihvertfall. For noen år siden gikk jeg til anskaffelse av et microsoft sidewinder x6 (med en snål macrofunksjon man kan trykke en knapp også trykke knapper på tastaturet, og når du trykker på macroknappen igjen repeterer den). Uansett trodde jeg hadde fått virus når jeg flere ganger i CSS begynte og hoppe å gå vilt rundt omkring og når jeg satt i word at det plutselig begynte å skrive veldig mye wasd og mellomrom, fant ut at det var macroen som var problemet.

 

Hadde senere et annet problem der jeg måtte trykke Ø sykt hardt ned for at den skulle registrere, og da ble veeeldig mange ø-er (øøøøøøøøøøøøl) Jeg aner ikke hva det var for noe, men jeg bytta ihvertfall til 3 forskjellige tastaturer og alle var like. Etter jeg reinstallerte windows så er alt bra igjen tho

Lenke til kommentar

I dette delforumet du komme med litt mer info enn det du har gjort.

 

Hva slags maskin har du?

Hilket tastatur benytter du?

Og hvilket operativsystem har du på maskinen?

 

Jeg har en Lenovo R61i. Det er en bærbar PC, og bruker standard tastatur. Jeg har Windows 7 installert. Jeg er sikker på at det ikke er noe galt med tastaturet, et eller annet annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...