Gå til innhold

Terratec Cinergy 600 erfaringer, noen?


Nobu

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å gå til innkjøp av et kort som dette, men det er en ting jeg er litt usikker på.

 

Jeg husker ikke om jeg fikk svar av Terratec på dette eller ikke, men jeg er avhengig av muligheten til å bruke NTSC-kilder på video-inn'en, slik at jeg kan spille med min amerikanske PlayStation2 på tv-kortet. Hvis jeg må ha en tv for å spille på den, mister innkjøpet sin hensikt. Jeg skal flytte på en hybel nå og da hadde det vært greit å ha alt samlet, uten å ha flere ting som støver ned og tar plass.

 

Kan kortet stilles inn til å motta NTSC og PAL signaler, eller er dette fysisk låst (enten rett og slett laget slik eller gjort med jumper på kortet)? Det hadde vært veldig fint å få avklart det, så jeg vet om jeg skal gå for dette eller ikke.

 

Utover det vil jeg gjerne høre om folks erfaringer med dette kortet.

Har lest en test på Dinside.no som virker grei nok, og testen av kortet under i serien, Cinergy 400 her på Hardware.no virker jo også lovende nok.

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har cinergy 400, eneste forskjell i forhold til 600 er radiomuligheter. Kortet har programmvarebasert valg av ntsc og pal, ingen jumpere. Greit kort, har ikke prøvd noen andre heller. Har ikke hatt problemer.

 

Takk for et nyttig og enkelt svar ;)

 

Noen andre bemerkninger du har om kortet?

Lenke til kommentar

Har et cinergy 600 kort. Går greit å kjøre PS2 på den, og etter litt fikling med innstillinger fikk jeg inn tv-signaler i god kvalitet.

Muligheten for å ta opp ting er der, men filene blir av nokså dårlig kvalitet.

 

Stort sett er jeg godt fornøyd. Særlig når jeg sammenligner med den lille reise-tven jeg hadde før. (svart-hvitt m/ 5 tommer skjerm eller no) :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...