Gå til innhold

BK: " Hm..hvem er du? "

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utrolig flott dette. morsomt å se "skikkelsen"(ene) her. noe religiøst preg over dette liksom. Ja naturen skaper de flotteste saker av og til.. synes egentlig ikke det er noe å si annet en dette var bra fanget :)

Skrevet

Har ingen konstruktive innspill her, dette er bare et herlig motiv som du har sett og som du har fanget på en aldeles flott måte. Eneste måtte være å prøve å leke litt med kontrast for å se hvordan motivet oppfører seg, bare sånn for moro skyld - men resultatet du har her er uansett veldig flott.

Skrevet

Jeg syns dette ble veldig vakkert - flott å se hva naturen har å by på for en med god fantasi. Fint utsnitt og vakkert med det gyldne skinnet. :)

Det som slår meg når jeg betrakter det en stund er at det lyseste i bildet kan virke ørlite grann dominerende og til dels litt påtrengende - i alle fall føler jeg en tendens i den retning - og at det kan gi et uttrykk som virker litt "voldsomt" ift. motivet og tittelen. Ved å øke kontrasten og dempe lyset ble det i mine øyne et uttrykk som kan virke noe mer både dempet og intenst - men her snakker vi smak og behag og hvor du vil med uttrykket. ;):) Uansett - meget severdig!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...