trondwestby Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 Flyktig fiskemåke Bildet er fjernet. Beskrivelse: Brukte de siste solstrålene til å ta litt flyktbilder av måkene. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden
Morten Ellingsen Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 Imponerende flott skue. Skarpt så det holder i et helstøpt komp og en bakgrunn som er skapt for opptaket. Ørlite småpirk: Jeg kan ane noe støy rundt hele fuglen og lurer på hva dette skyldes? Lurer også på hvorfor du velger så høy iso her?
Tove Iren Torland Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 Du vet og utnytte det vakre kveldslys vakkert i farger vakkert i lys vakker Positur og bakgrunn En nytelse og se
andreasmedia Skrevet 19. august 2011 Skrevet 19. august 2011 Imponerende flott skue. Skarpt så det holder i et helstøpt komp og en bakgrunn som er skapt for opptaket. Ørlite småpirk: Jeg kan ane noe støy rundt hele fuglen og lurer på hva dette skyldes? Lurer også på hvorfor du velger så høy iso her? Lukkertiden er 1/4000 6,3 for å sikre seg stort nott fokuspunkt og det er kveldslys. det sier seg selv at man må ha høy iso i en situasjon som dette. personlig ser jeg ingenting til den støyen du pirker på. Strålende bilde av fotografen perfekt fanget !
Astrid E. Saltveit Skrevet 19. august 2011 Skrevet 19. august 2011 Usedvanlig vakkert - igjen! Lys, kom og skarphet er bare helt topp. Men jeg ser også den kanten av bakgrunnstøy som sitter igjen rundt fuglen - på min skjerm er det såpass at det synes litt for godt og det skulle jo være veldig lett å ungå det ...
Anbefalte innlegg