jeanette roger Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 så flotte farger og fint bilde,så det mot sort bakgrund og ble sugd inn i de blå..smil
Helge Mortensen Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Flotte farger. Liker også refleksjon i sjøen
UllaSpansdahl Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Dette bildet kunne man kalt 'blått' pga sine lekre blåfarger. Ville kuttet noe av himmelen for å få horisonten mindre midtstilt, og fordi jeg syns selve solnedgangen og det flotte havspeilet da kommer bedre til sin rett.
reginarr Skrevet 15. august 2011 Forfatter Skrevet 15. august 2011 Dette bildet kunne man kalt 'blått' pga sine lekre blåfarger. Ville kuttet noe av himmelen for å få horisonten mindre midtstilt, og fordi jeg syns selve solnedgangen og det flotte havspeilet da kommer bedre til sin rett. Jeg er uenig, dog ikke i tittelen du foreslo, men kuttet. Jeg vurderte dette og kom fram til at bildet ikke ville få den samme følelsen om jeg hadde fjernet noe av himmelen. Det at horisonten er forholdsvis midtstilt gjør det lille ekstra denne gangen Men smak og behag det!
Jan R. Halvorsen Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Vakker blåstemning, rett og slett. Ellers så skjønner jeg at det er vanskelig å kutte, da både himmel og hav er svært dekorative, klarer ikke å bli enig med meg selv om det
Anbefalte innlegg