wasco Skrevet 12. august 2011 Skrevet 12. august 2011 Skjønner ikke helt tittelen på bildet - men det er kanskje jeg som ikke har nok fantasi Når det er sagt, er dette et utrolig bra bilde. Har sett en del måkebilder, men dette er første gang jeg ser en måke som speiler seg i vannet på denne måten. Kompet og fargene er helt topp
rmbech Skrevet 12. august 2011 Forfatter Skrevet 12. august 2011 Skjønner ikke helt tittelen på bildet - men det er kanskje jeg som ikke har nok fantasi Når det er sagt, er dette et utrolig bra bilde. Har sett en del måkebilder, men dette er første gang jeg ser en måke som speiler seg i vannet på denne måten. Kompet og fargene er helt topp Hei wasco, tusen takk for kommentaren din. Speilbildet av oss selv slipp vi ikke unna
Miss Photography Skrevet 12. august 2011 Skrevet 12. august 2011 Et måkebilde jeg ikke har sett maken til før. Delikat og fint:)
Hansi1968 Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Et anderledels måke bilde dette, en det som vises til vanlig. Speilingen gir oss " ansiktet " måsen ser vi bak fra. Farger etc er bra. For å si det enkelt jeg liker det
Anbefalte innlegg