Gå til innhold

BK: Båter på Åkrasanden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo helt fantastisk flott, begriper ikke hvordan du får det til :)

Takk for kommentaren

Det er mye rart en kan få til i Photoshop :thumbup:

Skrevet (endret)

:grin: Hei

Dette er et bilde som fenger veldig. For meg så ser det ut som et HDR-bilde - er det det?

Komposisjonen er også veldig bra - båtene og den spennende himmelen er jo med på å «lage» dette bildet.

Det er ikke vanskelig å se at du er en som errimelig god i PS etter minst 3000 timers lærdom så bør man jo kunne litt.

Liker det jeg ser.

RAK-foto :woot:

Endret av RAK-foto
Skrevet (endret)

Denne var tøff. Flott motiv og et fantastisk lys her. Ikke rett fra kameraet selvfølgelig men flott jobb.

Nei, det ville være en overdrivelse å si at dette bildet er "rett fra brikka" :)

Men det er jo lov å leke litt i PS

Takk for tilbakemeldingen

Hei

Dette er et bilde som fenger veldig. For meg så ser det ut som et HDR-bilde - er det det?

Komposisjonen er også veldig bra - båtene og den spennende himmelen er jo med på å «lage» dette bildet.

Det er ikke vanskelig å se at du er en som errimelig god i PS etter minst 3000 timer lærdom så bør man jo kunne litt.

Liker det jeg ser.

RAK-foto

Takk for kommentaren..

Ingen tvil om at det er en del PS arbeide bak dette bildet :)

Men det er ikke HDR

Endret av wasco
Skrevet

Fin dramatik i dit billede Wasco. Kompositionen trækker meget mine øjne mod venstre på grund af bådene og lyset - dette synes jeg giver noget ubalance i oplevelsen.

Spændende efterbehandling, hvor du har lagt alternative skyer ind?

Skrevet

Her har du nok en gang jobbet frem et fantastisk malerisk og severdig bilde wasco. Kontrasten mellom det truende uværet og lyset i bildet er bare så bra. Ellers er jo alt annet på plass som vanlig :)

Skrevet

I mine øyne sitter etterbehandlingen i et skudd. Flott oppbygning i hele bildet og skarpheten er med helt ned (noe som gjerne i mine øyne ofte trekker ned i slike bilder når man har bommet litt der).

For alt jeg vet er dette klipp og lim fra 10 bilder og resten er laget i PS, du har blitt såpass dreven nuh at det er svært sjelden det er mulig å ta deg på noe ;-)

Skrevet

Flott motiv, komposisjon og veldig lekkert lys. Syns kanskje at himmelen blir litt vel dramatisk og dominerende i bildet og tar litt mye fokus vekk fra den lekre stranda og båtene. Men det er jo smak og behag. Liker dette godt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...