smort1 Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Året var 1959! (Olympus-Auto electro set) Bildet er fjernet.
Terje Solfugl Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Får gode vibrasjoner her..mitt første kamera var et Olympus, dog ikke av denne årgangen .
Håkon Øvermo Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Flott nostalgisk bilde, artig og se for en som ikke er så bevandret historisk i fotoens enorme verden.
Jan Erik Engan Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Flott samling du har;) Kom over en slikt gammelt kamera til pynt idag..med belg...tenkte jeg skulle kjøpt den for å lure deg litt..hehe;)
Karel Krizak Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Ypperlig bilde av den gamle Olympus! Virker den?
smort1 Skrevet 12. august 2011 Forfatter Skrevet 12. august 2011 Får gode vibrasjoner her..mitt første kamera var et Olympus, dog ikke av denne årgangen . Takker Terje! Har falt for disse gamle "skjønnheter" jeg iallefall... Flott nostalgisk bilde, artig og se for en som ikke er så bevandret historisk i fotoens enorme verden. Takker Håkon! Synes det er noe eget med disse gamle Olympuser jeg... Flott samling du har;) Kom over en slikt gammelt kamera til pynt idag..med belg...tenkte jeg skulle kjøpt den for å lure deg litt..hehe;) Takker Jan Erik! De belgkameraene egner seg godt som hyllepynt bl.a. , skulle gjerne visst hva slags kamera du "lurte" på.... Ypperlig bilde av den gamle Olympus! Virker den? Takker Karel! Jo, den virker delvis (meteret er i ustand)....
Anbefalte innlegg