wasco Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Rett og slett fortryllende Et herlig komp og en eksponering som gir bildet den rette stemningen Fantastiske farger og et flott lys Av en eller annen grund registrerer ikke denne siden eksponeringstider over 1 sek, for jeg regner med at du har mer enn et sekunds eksponeringstid på dette bildet.
Carina Hedegaard Frey Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Fantastisk sted, og fantastisk bilde Har ikke så mye konstruktivt å si; annet enn at dette var veldig flott! Nydelige farger og lys!
Børre Eirik Helgerud Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Trollsk bilde,nydelige farger,er vel HDR?
rmbech Skrevet 9. august 2011 Forfatter Skrevet 9. august 2011 takk takk for kommentaran, det er et HDR Børre ja
Kjetil Øyen Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Glimrende.....Det meste er sagt allerede. Liker slikt.....
Jan Erik Engan Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Nesten ett slik fantasi landskap..ble veldig bra;)
Håkon Øvermo Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Dette ble virklig flott, fin sløring på vannet, masse detaljer i fjellet, himmel. Et blinkskudd rett og slett.
Morten Ellingsen Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Imponerende vakkert og storslått. Knallbra!
Jan R. Halvorsen Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Svært vellykket hdr, mer "naturlig" uttrykk enn på mange andre hdr jeg har sett, veldig god skarphet uten det "ulne" preget jeg ofte ser. Ørlite halo over fjellet til høyre kanskje. Ellers litt synd at "kulpen" kuttes litt i venstre hjørne, men da pirker jeg veldig. Totalinntrykket er nemlig veldig flott i mine øyne.
smort1 Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Tøft og mykt på samme tid, slettes ikke verst! Likte både skarpheten og det litt softe preget. Og fargene er jo bare magisk!
Knut Slåtta Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Dramatisk og flott landskap. Alle detaljer er vakkert belyst og fargene er nydelige. Må gis beste karakter dette her.
Emil C. Fredhammer Skrevet 11. august 2011 Skrevet 11. august 2011 Tenker det er HDR. Hvor mange eksponeringer?
Anbefalte innlegg