RAK-foto Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Hei og god kveld Dette var helt rått - for noen farger og eksponeringen sitter jo slik den skal sammen med skarpheten. Her er det ikke noe å pirke på - alt er bra. RAK-foto
Carina Hedegaard Frey Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Spennende bilde av blodråpesvermerne. Synes det ser ut som det forgår noe rart på den nærmeste vingen til svermeren til venstre? Ellers er blåklokkene med på å gjøre omgivelsene fine for disse to
Svein Oftedal Skrevet 8. august 2011 Forfatter Skrevet 8. august 2011 Takk for kommentarer! Det Carina opplever som rart på vingen er metallskimmeret som oppstår når sola glitrer i skjellene på sommerfuglvingen. Dette gjør bloddråpesvermerne utrolig flotte å se på i sollys.
Nils Christian Skjauff Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Dette ble fantastisk nydelig! Beste blodråpesvermerbilde jeg har sett!! Høyeste terningkast fra meg.
Astrid E. Saltveit Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Fantastisk fargeprakt og flott skarphet.
Knut Slåtta Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Flott og interessant motiv. Superb skarphet og ingen distraksjonselementer. Høy klasse over dette.
Inger B Øyen Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Dette var et spennende og flott bilde - skarpe fine farger på både insektene og blomst!
Krismeko Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Oi, utrolig bra! Så klart og skarpt, med god komp og lekre farger:)
Morten Ellingsen Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Imponerende bra. Perfekt midtstillt, kledelig komp. Flotte disse svermerne.
Lars Mathisen Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Bøyer meg i støvet! Dette gikk rett hjem hos meg
Anbefalte innlegg