Gå til innhold

Får ikke installert Rainmeter i wine


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg prøver å installere Rainmeter på den bærbare pcen min med Linux Mint som OS. Når jeg kjører setup kommer jeg så langt som å velge å installere med brukeren jeg er logget inn på eller velge å skrive inn brukernavn og passord på en annen bruker. Hvis jeg velger å fortsette med min bruker som jeg er logget inn som, når jeg beskjed om at den ikkekunne fortsette på grunn av at jeg ikke er admin, selvom brukeren min er admin på pcen, da den er eneste brukeren på pcen og jeg har sjekket for sikkerhetsskyld at den er det. Når jeg skriver noe som helst annet i brukernavn og passord feltet får jeg opp "Error: unable to elevate (6)"

 

Er det noen smartinger der ute som kan hjelpe meg? :D

 

Litt småinfo: Jeg bruker wine, da det ikke finnes egen versjon til linux, jeg har prøvd å høyreklikke og kjøre det som administrator.

 

På forhånd takk for svar. :)

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(EDIT: Ikke det at dette nødvendigvis vil hjelpe deg med akkurat det du ønsker å oppnå, men noe jeg ville sjekket ut først)

 

Er ikke dette noe widgetsgreier? Om det er tilfellet ville jeg først sjekket etter om det finnes noe tilsvarende til Linux. Her er noen løsninger (linker til bildesøk på Google):

 

Conky

Screenlets

Gdesklets

Plasma (KDE)

Superkaramba (KDE)

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...