Miss Photography Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Raindrops Bildet er fjernet. Link til bildesiden
Tor r Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Klasse over dette,vert inne før eller på gamle digit.meget vakkert i stort og.en 6 fra meg
Astrid E. Saltveit Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Vakre detaljer på gresset med dråpene og flotte farger. Jeg ville vurdert et lite kutt i toppen og til høyre, og kaanskje også tatt et par ekstra runder med støyfjerning eller blur på bakgrunnen - på min skjerm virker den ennå litt kornete og det krasjer litt med de fine detaljene i dråpene.
Håkon Øvermo Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 Et artig og flott motiv med det bøyde strået og dråpene,
Per Solberg Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Her har du fanget et fantastisk motiv. Fine naturlige fargetoner og en skarphet som sitter der den skal. Fin bluring av bakgrunn. Fin linjeføring og komposisjon. Kanskje kutte litt oppe og til høyre? Totalt sett: Veldig bra!
Anbefalte innlegg