pors Skrevet 3. august 2003 Rapporter Del Skrevet 3. august 2003 Har kjøpt meg et nytt TRV-33 og er ganske så fersk med digitale kammera Med dette kammera treng eg noe mer utstyr til å overføre fra et Hi8 kammera ? Har prøvd noe via usb-en men syns at bilde hakker litt Skal det vere slikt eller gjør eg noe galt ? Trengs det et såkalt FireWire kort til dette kammera? eller skal det gå fint med usb ? Mvh pors Lenke til kommentar
2roll Skrevet 4. august 2003 Rapporter Del Skrevet 4. august 2003 Har selv kjøpt en TRV22 og er fornøyd så langt. USB gadd jeg ikke prøve, det er flere her på forumet som har klaget over hakkete bilder. Kjøpte meg et Firewire-kort på Komplett til 215,- Da var kabel inkludert. Blir ikke ruinert av det, Skal putte det i maskinen når jeg får ut fingeren. Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 4. august 2003 Rapporter Del Skrevet 4. august 2003 Kjøp et FireWire kort - Det er standarden for Digital Video. Lenke til kommentar
pors Skrevet 4. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2003 Vilket er greiest da? Ser at Pinnacle har et som heter Studio DV v8 Norsk til ca 1400kr,er det bra? Har en Studio 8 software hva er da å anbefalle? Selger Pinnacle bare kort? Evt hva heter det? Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 4. august 2003 Rapporter Del Skrevet 4. august 2003 Pinnacle selger ikke kun kort, bare pakker med program og kort. Pinnacle Studio DV v8 er et forefirekort og Pinnacle Studio 8 redigeringsprogram. Studio 8 er et program som er enkelt å bruke og som gir de fleste muligheter og effekter for hjemmebruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå