Jan Erik Engan Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Strømsø Torg,Drammen II Bildet er fjernet. Link til bildesiden
UllaSpansdahl Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Lekkert! Ville kuttet ca 1 cm på høyre siden. Liker dette.
ronnsol Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Flott bilde. Nydelige farger. Dett bildet likte jeg. Enig med Ulla om kuttet til høyre
Kjell Arne Stava Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Et flott bilde med fine speilinger og lys
Jan Erik Engan Skrevet 3. august 2011 Forfatter Skrevet 3. august 2011 Lekkert! Ville kuttet ca 1 cm på høyre siden. Liker dette. Takker.Godt tips Flott bilde. Nydelige farger. Dett bildet likte jeg. Enig med Ulla om kuttet til høyre Takker Veldig spennende og "spenstig" Takker;) Et flott bilde med fine speilinger og lys Takker Velkommen etter! Flott dette! Ja bedre sent enn aldri... Kjempeflott-fine farge og spennende komp Takker
jeanette roger Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 kjempe tøffe disse bildene dine nå synes jeg... kjempe lekkert
Jan Erik Engan Skrevet 3. august 2011 Forfatter Skrevet 3. august 2011 kjempe tøffe disse bildene dine nå synes jeg... kjempe lekkert Takker
Anne Øverås Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Skikkelig tøft, flott dette i speilinger og fargespill.
Jan Erik Engan Skrevet 4. august 2011 Forfatter Skrevet 4. august 2011 Fint fargespill og reflekser. Godt jobbet Takker Skikkelig tøft, flott dette i speilinger og fargespill. Takker Lekket JE, lekkert! Takker Suverent flott! Takker
Anbefalte innlegg