jeanette roger Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 så utrolig fin den var,lekkert lys farger og nydelig motiv..
wasco Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Er det ikke dette som er drømmemotivet for alle fotografer Veldig godt gjennomført. Det eneste jeg sitter å tenker på, er at dette måtte blitt perfekt hvist du hadde brukt HDR, slik at vi hadde sett litt mer enn siluetten av vannymfen.
Tor r Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Meget bra,men tror eg ville dempet lyset i solen noe,ikke så lett kanskje?
Knut Slåtta Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Tøft og kreativ bilde.Du kunne vurdert noe mørklegging insektkroppen som er inne i solskiven, - for å få den til å framstå tydeligere. Men det har du sikkert vurdert, - det er også et spørsmål om hvilket uttrykk man etterstreber.
Morten Ellingsen Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Drømmetreff! Det enste jeg vil pirke på: Muligens mørknet bilde enda et hakk, for å fremheve silhuetten enda bedre, men du verden denne likte jeg godt Trond. Well done.
Anbefalte innlegg