Gå til innhold

APN Tele2 på HTC Desire HD


Anbefalte innlegg

Hei

Siden mobilen flatet ut pga tomt batteri, så har jeg ikke kunnet gå på nett fra telefonen, WLAN fungerer, men ikke mobilt internett.

Har sjekket ut APN instillingene, og krysssjekket disse opp mot de som står på tele2 sine sider, og de matcher, men får enda feil når jeg prøver og koble meg på. (Feilmelding: "Tilkobling misslyktes pga feilaktig APN-Instilling")

 

MMS fungerer heller ikke.

 

Noen som vet hva som kan være galt?

Er i militæret om dagen så er vansklig å rekke åpningstidene på tele2 kundeservice.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Siden mobilen flatet ut pga tomt batteri, så har jeg ikke kunnet gå på nett fra telefonen, WLAN fungerer, men ikke mobilt internett.

Har sjekket ut APN instillingene, og krysssjekket disse opp mot de som står på tele2 sine sider, og de matcher, men får enda feil når jeg prøver og koble meg på. (Feilmelding: "Tilkobling misslyktes pga feilaktig APN-Instilling")

 

MMS fungerer heller ikke.

 

Noen som vet hva som kan være galt?

Er i militæret om dagen så er vansklig å rekke åpningstidene på tele2 kundeservice.

 

Hei Narviz,

 

kunne du sendt en mail til [email protected] med informasjon om hvilket mobilnummer dette gjelder, så skal vi ta å få sjekket opp saken.

 

Mvh

Henrik Lindblom

Kundebehandler

Tele2 Kundeservice

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...