Gå til innhold

Sony Ericsson Xperia Arc eller Samsung I9100 Galaxy S II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville valgt Arc fordi jeg syns den ser mye finere ut og har et bedre kamera, samt at Sony Ericsson har finere Android menyer i mine øyne.

For det første så er kameraet på Galaxy S II bedre enn kameraet i XPERIA Arc. Er bare å se her for bevis.

 

Ikke nok med det. Men Galaxy S II grisebanker XPERIA Arc under filming fordi Galaxy S II kan filme i 1080p (hvor XPERIA Arc kun filmer i 720p) og fordi kvaliteten på disse 1080p opptakene er helt rå. Er bare å sjekke mitt eget show off klipp som viser kvaliteten her. Er bare å høyreklikke på linken og velge 'Lagre som'.

 

Og det er fullt mulig å kunne få XPERIA Arc sin home launcher og widgets på Galaxy S II hvis du absolutt elsker det. Er bare å gi meg en PM, så skal jeg fikse det.

 

Men det er ingen hemmelighet at TouchWiz er MYE mere konfigurerbar over XPERIA Arc launcheren. Så i mine øyner så er TouchWiz bedre på grunn av dette.

 

Og er man opptatt av å ha en telefon som er fremtidsrettet i lang tid, så er Samsung Galaxy S II veien å gå.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Har hatt Arc og har nå SGS II og jeg må si at SGS II er noe hvassere:

 

- Kjappere

- Bedre kamera, både stillbilder og video

- Frontkamera

- Bedre skjerm

- Mer minne

- Minijack plassert på toppen av tlf (Arc har den på siden noe som jeg fant irriterende)

 

Arc er ingen dårlig tlf men SGs II er etter mine erfaringer et bedre kjøp :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...