Jan Erik Engan Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Gode og flotte fargenyanser/mønster i glasset.Nydelig;)
Heiwe Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Flotte, intense orangetoner - dette er noe jeg virkelig kunne tenkt meg å prøve:) Greit komponert og fint vinklet - kasnkje hatt med hele sirkelen:)
Anne Øverås Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Synes du har et flott bilde her som viser glasset, varmen, strukturen og omgivelser.
wasco Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Her har du virkelig klart å få fram en flott struktur i glasset, og fargene gløder
Mystikus Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Meget fint bilde med vakre farger, Letta:) Liker spesielt komposisjonen veldig bra!
Letta Gauseth Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Skrevet 31. juli 2011 Gode og flotte fargenyanser/mønster i glasset.Nydelig;) Takk for det Jan Erik, det var spesielt å få være der og studere hvordan de gjorde det. Meget fint bilde med vakre farger, Letta:) Liker spesielt komposisjonen veldig bra! Takk for det Birger. Jeg var heldig som fikk komme helt inn der de drev på for å få en bedre vinkel. Her har du virkelig klart å få fram en flott struktur i glasset, og fargene gløder Takk for det Wasco. Ja det var også det jeg først og fremst forsøkte å få fram i bildet. Dette var skikkelig lekkert. Takk for det Dag.
Letta Gauseth Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Skrevet 31. juli 2011 Synes du har et flott bilde her som viser glasset, varmen, strukturen og omgivelser. Takk for det Anne....og ja det var veldig varmt der...beundrer de som driver med glassblåsing og det fantastiske de tryller fram av glass.
Letta Gauseth Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Skrevet 31. juli 2011 Flotte, intense orangetoner - dette er noe jeg virkelig kunne tenkt meg å prøve:) Greit komponert og fint vinklet - kasnkje hatt med hele sirkelen:) Takk Heiwe. Har noen som hele sirkelen er med på også, men likte selv denne beskjæringen best.
Anbefalte innlegg