Gå til innhold

Trenger jeg ny vifte? Ati Radeon hd 5770 -> Ati Radeon Hd 6970 2 G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle skjermkort følger med sin egen referansevifte/kjøler system, men hvis du skal klokke den eller ønsker å ha et mindre varmt skjermkort, så fins det bedre løsninger der ute.

 

Angående ytelsen du kan forvente i de spillene så er det tidlig for å si, spesielt når hele maskinen må være rask også, men jeg ville blitt overrasket om du skulle få ytelse problemer, i værste fall, kanskje driver problemer når spillet kommer ut, men som sagt litt tidlig å si noe om det.

 

Det er iallefall ikke et dårlig/svak skjermkort for å si det sånn ^^

Lenke til kommentar

Hvilken vifte mener du?

På alle skjermkort sitter det orginalt en kjøler/vifte.

Men hvis du tenker på en kabinett vifte så kan dette være lurt å ha hvis du føler at det blir for varmt inne i kabinettet.

Men om du ikke har kjørt noen ekstra kabinett vifta nå så trenger du ikke å kjøpe for å putte inn det skjermkortet for det er mer energi gjerrig og lager mindre varme en 5770.

Lenke til kommentar

Alle skjermkort følger med sin egen referansevifte/kjøler system, men hvis du skal klokke den eller ønsker å ha et mindre varmt skjermkort, så fins det bedre løsninger der ute.

 

Angående ytelsen du kan forvente i de spillene så er det tidlig for å si, spesielt når hele maskinen må være rask også, men jeg ville blitt overrasket om du skulle få ytelse problemer, i værste fall, kanskje driver problemer når spillet kommer ut, men som sagt litt tidlig å si noe om det.

 

Det er iallefall ikke et dårlig/svak skjermkort for å si det sånn ^^

 

har AMD Phenom II X6 1055T 2.8 ghz og 6 gb Ram. men jeg kan spille Crysis 2 på high og men ikke Maxed out på grunn av Skjermkort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...