Tor r Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Mini Univers. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bilde er lite behandlet. Følte ikke det kom til sin rett på gamle digit,lagt ut på ny her. Men nå kan det studeres i god størelse. Link til bildesiden
wasco Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 MÅ sees i stort format Her får jeg umiddelbart assosiasjoner til stjærner, planeter og galakser Kreativt og spennende
Tor r Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Skrevet 26. juli 2011 MÅ sees i stort format Her får jeg umiddelbart assosiasjoner til stjærner, planeter og galakser Kreativt og spennende Kjekt du likte det Råstilig, herlig i storformat! Kjekt å høre du likte det.
Morten Ellingsen Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Godt sett og eksponert Tor, javisst ser det ut som et lite univers. Kreativt!
Tor r Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Skrevet 26. juli 2011 Godt sett og eksponert Tor, javisst ser det ut som et lite univers. Kreativt! Kjekt å høre du så universet.
trondwestby Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Dette var originalt og supertøft i mine øyne. Tror jammen meg at jeg må gi min første 6´er her inne
Espen Ørud Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Full størrelse yter denne mye mer rettferd - det har du meget rett i. Synes også komposisjonen fungerer. Og det er ikke lett på sånne motiver - å vlege utsnitt som funker, men det synes jeg du har klart.
Øystein Brembo Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Får assosiasjoner her ja. Flott og kreativt
Tor r Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Skrevet 26. juli 2011 Dette var originalt og supertøft i mine øyne. Tror jammen meg at jeg må gi min første 6´er her inne Det var meget kjekt å høre Trond Full størrelse yter denne mye mer rettferd - det har du meget rett i. Synes også komposisjonen fungerer. Og det er ikke lett på sånne motiver - å vlege utsnitt som funker, men det synes jeg du har klart. Takker så mye for en fin tilbakemelding,det tok 2-3 dager før bilde sat og,mye arbeid bak. Får assosiasjoner her ja. Flott og kreativt Kjet å høre
Jan Erik Engan Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Mye bedre som storformat ja..ble stilig dette;)
Tor r Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Skrevet 27. juli 2011 Mye bedre som storformat ja..ble stilig dette;) Takk,ja det er kjekt når vi kan bruke denne muligheten innimellom med stort format.
Tor r Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Skrevet 27. juli 2011 Mye bedre som storformat ja..ble stilig dette;) Kjekt å høre
Anbefalte innlegg