Gå til innhold

hvordan konverte Video- audio format til et annet audio forma(trenger svar innen imorra!)t


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Takk for tips. Men det blir litt feil, jeg vil at selve audioen i videoklippet skal konverteres, f.eks vis jeg trykker på audio converter.

 

Da må jeg åpne en audio fil , og da blir bare selve lyden konvertert. og vis jeg tar video converter, da må jeg åpne video klippet, men da blir videoen convertert.

 

Jeg vil at lyden i videoklippet mitt blir convertert, vis du forstår hva jeg mener?

Lenke til kommentar

Jeg trenger svar virkelig fort, haster nå. vær så snill noen !

Jeg har ikke noe godt svar, men da jeg hadde det problemet gikk jeg litt rundt grøten kanskje. Jeg brukte bare et videoredigeringsprogram for å skille audio fra video, og så åpne audioklippet (for eks .MPEG) med for eks audacity. Mp3 plugin lastes ned automatisk, eller veldig lett, og da eksporterer du den i en fei. :)

Lenke til kommentar

Maaaannnnn, jeg vet ikke ossen jeg kan få takket deg!!

 

Enkelig var menina at jeg skulle sette på undertekst på en film, men jeg fikk opp at audio format ikke var støttet, men nå har jeg jo alt i boks, jeg kan konvertere til mobilen og ha undertekst samtidig!

 

får bare håpe at det går bra når den blir ferdig med å konvertere.

 

 

MAANNN..hvordan skal jeg takke deg ?? :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...