Gå til innhold

BK: Rainbow Panorama


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et flott regnbuebilde som forsterkes av den fine fargen på åkeren. Men det er noe rart med skyene midt i regnbuen, de har en merkelig lyseblå farge og ser ut som skyer gjør når man har kjørt en eller annen form for filter eller forsøkt redde utbrente felt. Det tar hele fokusen og ødelegger helhetsinntrykket. Synes det er merkelig at ingen andre har kommentert dette annet enn at det er hardt lys.

Lenke til kommentar

Et flott regnbuebilde som forsterkes av den fine fargen på åkeren. Men det er noe rart med skyene midt i regnbuen, de har en merkelig lyseblå farge og ser ut som skyer gjør når man har kjørt en eller annen form for filter eller forsøkt redde utbrente felt. Det tar hele fokusen og ødelegger helhetsinntrykket. Synes det er merkelig at ingen andre har kommentert dette annet enn at det er hardt lys.

 

Er litt usikker på hva du mener nå. Midt i bildet er det et hull i skydekket og det er blå himmel som vises.

Lenke til kommentar

Skiltet bør stå ja.Her kom stor formatet virkelig til sin rett.Opplever noe hardt lys midt i bilde i kornåkeren nede og litt innover;)

 

Inntrykket av det harde lyset skyldes nok at jeg har dratt litt hardt i spaken med fargemetning. Bildet er tatt ved 20.00 tiden om ettermiddagen, så det er ikke snakk om sterkt dagslys.

Lenke til kommentar

Et flott regnbuebilde som forsterkes av den fine fargen på åkeren. Men det er noe rart med skyene midt i regnbuen, de har en merkelig lyseblå farge og ser ut som skyer gjør når man har kjørt en eller annen form for filter eller forsøkt redde utbrente felt. Det tar hele fokusen og ødelegger helhetsinntrykket. Synes det er merkelig at ingen andre har kommentert dette annet enn at det er hardt lys.

 

Er litt usikker på hva du mener nå. Midt i bildet er det et hull i skydekket og det er blå himmel som vises.

 

Det kan jo være skjermen min som gjør at det ser ut som noe annet enn en vanlig sky, jeg bruker i dag en Macbook Pro og det lyseblå ser ikke naturlig ut. Men jeg får ikke sjekket på en annen skjerm siden jeg er på ferie.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...