Gå til innhold

BK: Utforsker Verden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Falt pladdask for dette bildet :)

Et uvanlig, men veldig sjarmerede katteportrett.

Falt også for utsnittet og kompet.

At du har gitt bilde så mye luft i venstre kant synes jeg gav bildet em fin balanse

 

Takker.Skal da innrømme att jeg bare knipset i vei..så noen treff ble det jo :roll:

 

Synes opptaksvinkelen er helt flott, jeg. Men jeg synes katta "forsvinner" litt for mye inn i bakgrunnen. Går ut fra at du hadde valget mellom litt utbrent på det hvite og at issen forsvinner i skyggen. Litt selektiv lysning oppe på hodet hadde kanskje gjort seg?

 

Det skal eg ta med i betraktingen på resten av bildene :thumbup:

 

Veldig bra. Likte det bløte uttrykket og fargetonen.

 

Takker :yes:

Lenke til kommentar

Flott, dette også, med mye av den sammevâre stemningen som i det første - legger særlig merke til de flotte, lysende værhårene og til øyet som liksom tindrer av undring. Det er ett eller annet som rører meg veldig sterkt ved disse kattebildene dine - nå sitter jeg her med en stor klump i halsen igjen... :)

Det kan bli en fin serie av denne vesle tassen - kanskje du har mer på lager?:):)

Lenke til kommentar

Flott, dette også, med mye av den sammevâre stemningen som i det første - legger særlig merke til de flotte, lysende værhårene og til øyet som liksom tindrer av undring. Det er ett eller annet som rører meg veldig sterkt ved disse kattebildene dine - nå sitter jeg her med en stor klump i halsen igjen... :)

Det kan bli en fin serie av denne vesle tassen - kanskje du har mer på lager?:):)

 

Takker..ja har en del bilder til..men om du begynner å gråte vet jeg ikke :whistle:

Lenke til kommentar

Flott, dette også, med mye av den sammevâre stemningen som i det første - legger særlig merke til de flotte, lysende værhårene og til øyet som liksom tindrer av undring. Det er ett eller annet som rører meg veldig sterkt ved disse kattebildene dine - nå sitter jeg her med en stor klump i halsen igjen... :)

Det kan bli en fin serie av denne vesle tassen - kanskje du har mer på lager?:):)

 

Takker..ja har en del bilder til..men om du begynner å gråte vet jeg ikke :whistle:

 

Kan godt gråte litt over denslags, jeg - det er helt greit... :cry::cool::)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...