Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fin kontakt med hunden her - likte dette bildet. Artig med øynene.

Fint med den hvite rammen og det sorte rundt.

RAK-foto :thumbup:

Endret av RAK-foto
Skrevet

Et veldig fint hundeportrett, Jan Erik - og skulle gjerne vært eieren av denne vakre hunden :)

Takker så mye.Hun er vel 13år nå om jeg ikke husker feil.og eier er samboer med eldste sønn til samboer..meg mine og dine..komplisert,men fungere helt fint :dribble:

Fin kontakt med hunden her - likte dette bildet. Artig med øynene.

Fint med den hvite rammen og det sorte rundt.

RAK-foto :thumbup:

Takker så mye for flott kommentar :thumbup:

Skrevet

En vakker hund i tett og flott portrett. Skarpt. Et flott bilde. Eneste minus (på min skjerm) er at det mørke i hodet oppe, kunne vært litt mer adskilt fra bakgrunnen, litt mer detaljer her savnes (på det mørke øverst på hodet).

Skrevet

Fin og snill hund ser det ut til! Muligens noe ujevn skarphet! :)

Takker.Er softet så kanskje derfor :whistle:

En vakker hund i tett og flott portrett. Skarpt. Et flott bilde. Eneste minus (på min skjerm) er at det mørke i hodet oppe, kunne vært litt mer adskilt fra bakgrunnen, litt mer detaljer her savnes (på det mørke øverst på hodet).

Ser det ja...lett å overse ting...og det skjer ofte på egne bilder :ohmy:

Skrevet

Veldig klart og detaljerikt.

Tåler å bli studert i full oppløsning, uten å miste noe av kvaliteten.

Men av en eller annen grund, synes jeg bildet ble bedre da jeg drog det inn i PS og flippet det horisontalt

Skrevet

Veldig klart og detaljerikt.

Tåler å bli studert i full oppløsning, uten å miste noe av kvaliteten.

Men av en eller annen grund, synes jeg bildet ble bedre da jeg drog det inn i PS og flippet det horisontalt

Hmm..har jeg ikke tenkt på.:thumbup:

Skrevet

Fint hundebilde, lit mere luft foran kanskje. ;)

Skjønner hva du mener med mer luft.Problemet her er den sittet i veranda åpningen og har her kuttet helt inn til dørkarmen.Og ville ikke ha den med da det var mye skygger på den ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...