Gå til innhold

Jobber som er lette å få for en med kun VGS og lite jobberfaring?


Anbefalte innlegg

Som tittelen sier er jeg på utkikk etter jobber som er lette å få for en kar som nettopp er ferdig med VGS og har nesten null jobb erfaring.

 

Jeg kan si litt om meg selv sånn at folk vet hva de kan anbefale og ikke.

 

Jeg er utadvent og klarer fint å jobbe med mennesker

Jeg er i god fysisk form så jeg kan ta fysisk krevende jobber i mange tillfeller

Jeg er villig til å flytte på meg og kan jobbe tilnærmet hvor som helst

 

Grunnen til at jeg spør om dette er fordi jeg er liten erfaring med jobbmarkedet og ønsker å jobbe ett år og ta opp fag. Jeg ønsker også å flytte hjemmefra ergo har det lite å si hvor denne jobben er da jeg er villig til å flytte på meg.

 

Jeg har også hørt noen nevne flyttebyrå, men jeg aner ikke hvor jeg skal begynne engang.

 

PS: Jeg vet alt dette med CV og jobbsøknad og sånn, så det er ikke av interesse, det som er av interesse er om du vet om noen eller ett sted, eller en bedrift hvor folk får jobb lett, hvor de virkelig trenger folk.

 

På forhånd takk.

- Rifle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

store elektrofirmaer som jobber med skip og plattformer har bruk for noen som kan ta litt drittjobb. det kan vere å kappe kabler, holde orden på varer inne på lageret, løpe rundt ombord hos Westcon på Scarabeo 8 å finne utstyr å skrive det ned på en tegning, gjøre enkle elektro jobber som merking av utstyr, osv. det er mye. fordel om du kan italiensk, da kan du fortelle hva kunden sier :thumbup: kunden og Westcon sine reklame t-sjorter sier nå "one team, one goal". det er bare å vøre snill med kunden, ellers kommer mafia lignende folk på døra di :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...