Gå til innhold

[PC] Diskusjon.no League of Legends Turnering!


Anbefalte innlegg

Bountyhunter(BF:V)' timestamp='1310657506' post='18018088']

Lufta et forslag om en turnering i "Den store league of legends tråden" og det var ganske mange som virka interessert i å få igang en turnering så da bestemte jeg meg for å prøve å få til noe rimelig kjapt.

 

Så om du vil være med meld deg på i tråden her (skriv hvor mange dere er, må ikke være fullt team)

 

Påmeldte lag:

myTURBAN

CxyTeam

5HP

The B-Team

NR - Norwegian Rulers

Aronser's Superteam

 

Folk som trenger lag:

Ironkiller

JonasKs

Pmiddy

Hoikka

Bunder

(Raijin)

 

---------Oppsett------------

 

 

Dere som trenger lag har jeg satt opp som ett eget lag nå. Kalt dere for "Le Randoms" det er det jeg har å tilby for dere. :)

 

Første runde skal spilles ferdig og lag kapteinen rapportere inn resultatet innen onsdag den 20.00 klokka 23.59! Hvis noen har problemer med å få til dette PM meg.

 

GLHF!

 

 

 

Hei jeg er NR lederen og ser vi skal imot "Le Randoms" og jeg veit ikke hvem kapteinen dems er noen som kan si det høyt så vi får arrangert en kamp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg melder på 2guud i turneringen om det forsatt er plass/muligheter for påmelding.

 

Alle var ikke fornøyd med navnet: Kan du kalle oss " All carried DémiaN "

 

Vi er 5 stykker, laveste elo 1753 høyeste 2103

 

Er turneringen på west/east

Endret av Lillekrek
Lenke til kommentar

Synes det her er rimelig på trynet egentlig, ganske kort frist med onsdag lizzm og at randoms skal være et team er også teit, enten organiserer de seg et lag eller så er de ikke med. Nå er det jo bare noen folk som ikke vet hvem de er i det hele tatt som skal spille mot noen.

Ser den og tar selvkritikk på det, velger å utsette turneringa litt

 

er du ironkiller lederen for Le Randoms? hvis ikke hvem er det? uten å få vite hvem det er kan vi ikke få arrangert en kamp med dem innen i morgen :S

Skjønner at det blir litt kaotisk med dette random laget og rimelig kort frist beklager det, som sagt så trur jeg det beste er å utsette turneringa litt også gjøre det sikkelig. Det som er problemet for meg da er at jeg drar inn i forsvaret den 25 Juli så jeg MÅ ha noen andre til å organisere fra den datoen. Jeg synes det er trist om ingen kan ta den jobben ettersom det er 40-50 mennesker som er intresert i å ha denne turneringa!

 

 

Må trekke meg fra turneringen, da jeg drar på seileferie i morra. Lykke til eksisterende lag! :)

Det var dumt, god tur!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Gutta, nå må vi ikke glemme at det ikke er en dønn seriøs turnering eller noe. Det handler om å få spilt mot hverandre og hatt det gøy. Om tidsfrister ikke blir 100% holdt, eller om det er noen litt random lag så er det fortsatt moro å få vært med?

Spille skal alle få, og de beste vil få møtt hverandre etter en stund. Ta kamper så fort begge lagene kan. Jeg som er en CS-spiller vil anbefale http://www.pwned.no, kan sette opp en HoN turnering der (siden LoL ikke finnes) og bare spille den over LoL. Håper det kan gi litt "orden" på tidspunkter, regler osv.

Lenke til kommentar

kan ta over, eg.

 

alle som fortsatt er med, kan melde laget sitt på her :

 

http://www.pwned.no/53270/signups/

 

kampene starter når det er minst 6-7 påmelte lag!

 

tidspunkt for kampene kan avtales imellom lagene, men må spilles før angitt tid

 

møter ikke et av lagene til avsatt tid, blir det walkover til det andre laget.

 

Det er ønsket (men ikke påkrevd) at du/dere laster opp en replay av kampen (http://www.leaguereplays.com/download/)

 

Post et inlegg under med navnet på alle spillerene på laget ditt

Endret av stelar7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...