Gå til innhold

Favoritt metal band?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye pusemetall her. Limbonic Art, Emperor er blandt de beste og hvis en skal kategorisere semibrutal EBM som metall, er Hocico en ener! Til alle som liker Burzum, og opphøyer denne svikeren, så les historien, og ta med i betraktiningen at uansett hvordan man ser hendelsesforløpet drepte denne personen Euronymous!

He died, and then we hailed!

Lenke til kommentar
og hvis en skal kategorisere semibrutal EBM som metall, er Hocico en ener!

 

Hocico er knallbra, men ikke akkurat metall. så dem forresten live når de spilte her i Bergen.. det var helt enormt. :o

 

Til alle som liker Burzum, og opphøyer denne svikeren, så les historien, og ta med i betraktiningen at uansett hvordan man ser hendelsesforløpet drepte denne personen Euronymous!

He died, and then we hailed!

 

bah. liker musikken, det er alt. personen bak kan gjøre hva eff han/hun vil for min del.

Lenke til kommentar
Burzum på en klar førsteplass.

 

satan, jeg glemte Burzum. War og Ea, lord of the deep er helt herlige. :)

 

har forresten en venninne som har overnattet hos greven rundt kirkebrennings-tidene. da hadde han visstnok på seg en blå boxershorts med søte fly på. ivål. :)

 

edit: jammen gikk jeg ikke hen og kjøpte meg en finfin burzum-hettegenser + t-skjorte bare på grunn av denne posten.

Hvor fikk du kjøpt det? Sånn har jeg også lyst på.

 

Til alle som liker Burzum, og opphøyer denne svikeren, så les historien, og ta med i betraktiningen at uansett hvordan man ser hendelsesforløpet drepte denne personen Euronymous!

He died, and then we hailed!

Musikken hans er det beste i verden, uansett.

Lenke til kommentar

Greit nok at folk synes burzum er stas, men personlig liker jeg å betrakte det litt utenfor bare musikken, ikke at jeg er så vakent dyp men likevel. Denne "fyren" (haha tok du den :-? ) er tross alt cirka like klar over hvor han står politisk som det Kjell Mangle Bondevik er, uten å trekke paraleller forøvrig. Han var lenge med i den sorte kjernen av black metal miljøet, før han brøt med den antagelig noe vanskelige Euronymous, hvilken senere førte til en bitter strid dem i mellom, og som førte til at Euronymous, eller Øystein nå er six foot under. Deretter bestemte vedkommende seg for å bli nynazist, hvilket bryter med alt han tidligere stod for, da disse forskjellige syn på livet til tross for almenn oppfatning ikke har noe som helst med hverandre å gjøre. Navnet C(o)unt Grishneck er jo også nesten like barskt som vokalisten i Dimmu sitt, begge navn tatt fra samme kapittel i Ringenes Herre. Alt i alt ikke bra. Personlig synes jeg også søstra mi på 9 spiller bedre trommer, og Doctor Avalance, trommemaskinen i Sisters of Mercy banker ham langt ned i militærbootsene hans. Respekterer folks forskjellige musikksmak, men etter å lest litt om guttevalpen synes jeg det bare blir latterlig. Han førte, som Ilvastar, til en almenn tro på at black metal miljøet utelukkende er for folk med en trang til ritualer og perversiteter. Det at han tok livet av Øystein førte også bl.a. til at det forferdelig gode bandet Mysticum la opp. Trist. I rest my case.

 

For at dette ikke skal bli totalt off-topic må jeg bare anbefale alle som ikke har hørt det, skaffe seg en plate av Devil Doll. Kan anskaffes her: www.soundofnoise.no :woot:

Lenke til kommentar

Priest, Judas Priest... :D

Men som en luring sa; Ripper ripper ikke... Kan høre på'n, men Rob er helt klart best.

 

Var noen som nevnte Helloween her også, og da kan jeg bare si HAIL TO THE PUMPKINS!!! :D:D:D

 

Black Sabbath/Ozzy må også tas med, iallfall i min bok.

 

Går mye i Evanescence her for tiden, men det sorterer vel ikke heeelt under metal...? Samma f@en, syns Amy Lee har en fantastisk stemme :wink: :D:woot:

Lenke til kommentar
Greit nok at folk synes burzum er stas, men personlig liker jeg å betrakte det litt utenfor bare musikken, ikke at jeg er så vakent dyp men likevel. Denne "fyren" (haha tok du den :-? ) er tross alt cirka like klar over hvor han står politisk som det Kjell Mangle Bondevik er, uten å trekke paraleller forøvrig. Han var lenge med i den sorte kjernen av black metal miljøet, før han brøt med den antagelig noe vanskelige Euronymous, hvilken senere førte til en bitter strid dem i mellom, og som førte til at Euronymous, eller Øystein nå er six foot under. Deretter bestemte vedkommende seg for å bli nynazist, hvilket bryter med alt han tidligere stod for, da disse forskjellige syn på livet til tross for almenn oppfatning ikke har noe som helst med hverandre å gjøre. Navnet C(o)unt Grishneck er jo også nesten like barskt som vokalisten i Dimmu sitt, begge navn tatt fra samme kapittel i Ringenes Herre. Alt i alt ikke bra. Personlig synes jeg også søstra mi på 9 spiller bedre trommer, og Doctor Avalance, trommemaskinen i Sisters of Mercy banker ham langt ned i militærbootsene hans. Respekterer folks forskjellige musikksmak, men etter å lest litt om guttevalpen synes jeg det bare blir latterlig. Han førte, som Ilvastar, til en almenn tro på at black metal miljøet utelukkende er for folk med en trang til ritualer og perversiteter. Det at han tok livet av Øystein førte også bl.a. til at det forferdelig gode bandet Mysticum la opp. Trist. I rest my case.

 

AMEN! Steike hvor bra sagt, 110% enig der ja

 

Metallica er BTW verdens beste band, ellers går det i de fleste norske black metal band

Lenke til kommentar
Vel, dette er goth metal men men, jeg liker bandet til Marilyn Manson best! :D

 

vil nå heller påstå at MM er industrial.. Theatre of Tragedy, Nightwish og lignende band er goth-metal.

 

Nåja, Det er vel heller Industrial/goth/metal inspirert pop-musikk :yes:

 

(MM er og blir en patetisk wannabe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...