Vent180dager Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 (endret) Hei! Fant igjen en gammel datmaskin å skal se om jeg kan få den til å virke! Men når jeg starter den får jeg denne meldingen: STOP: c000135 {Finner ikke komponent} Programmet kan ikke starte fordi basepop32 ikke finnes. Det problemet kan la seg løse bed å installere programmet på nytt. Det er en Packard Bell EasyNote med Windows XP Home Edition. Jeg vet ikke hvilken model det er, alle klistremerkene har falt av.. :3 1. Jeg hugser å ha fått en virus melding om å slette basepop32.. Så jeg er 100% sikker på at det var et virus som ødela den :< 2. CD-Rom virker ikke. Jeg hadde klart å slettet en driver eller noe i registeret. Jeg vet dette fordi jeg hadde samme problemet med min nåværende pc 3. Jeg har ingen tomme CDer, men en 1GB minnepinne Hjelp hadde vært supert! Unnskyld for rotete innlegg :> Her er ett bilde om det skulle hjelpe.. EDIT: Kom meg inn på setup (trykk f2 ved start) CPU Type: Intel Celeron M CPU 410 @ 1.46GHz CPU Speed: 1460MHz HDD Model Name: ST9120822A HDD Serial Number: 5LZ0PBQ5 ATAPI Device: MATSHITAUJ-850D System BIOS Version: V0.14 UUID: Det var langt gitt.. Trenger dere dette, eller kan jeg slippe? Endret 29. juni 2011 av Vent180dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå