Gå til innhold

Sniper: Ghost Warrior - verdt 129,- ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei :) Jeg har tenkt til å kjøpe ett nytt spill. Litt taktisk FPS spill. Fant fram til Sniper: Ghost Warrior da.

Men jeg har lest litt rundt og noen sier at det er dritt dårlig osv.

så da lurer jeg på om spillet er vert 129kr eller om jeg burde finne ett anna? Og vis jeg burde finne ett anna, hvilke burde jeg velge da?

 

Det var ganske uferdig da det kom, men det har blitt sluppet en del patcher - blant annet en 800mb stor patch som fikset de fleste problemene jeg hadde da jeg spilte. Bedre AI, kan gjemme deg i gress/på avstand osv. Da jeg spilte på release ble jeg skutt i hodet av AK fra en kar bak et fjell i et tårn 800 meter unna. :D Mao: Ta gamle reviews med en klype salt, for mange av feilene har blitt rettet opp.

Endret av skabby
Lenke til kommentar

Det var ganske uferdig da det kom, men det har blitt sluppet en del patcher - blant annet en 800mb stor patch som fikset de fleste problemene jeg hadde da jeg spilte. Bedre AI, kan gjemme deg i gress/på avstand osv. Da jeg spilte på release ble jeg skutt i hodet av AK fra en kar bak et fjell i et tårn 800 meter unna. :D Mao: Ta gamle reviews med en klype salt, for mange av feilene har blitt rettet opp.

 

Men er det noen andre spill som er bedre til samme pris?

Vis ikke så kjøper jeg det :)

Lenke til kommentar

Hei :) Jeg har tenkt til å kjøpe ett nytt spill. Litt taktisk FPS spill. Fant fram til Sniper: Ghost Warrior da.

Men jeg har lest litt rundt og noen sier at det er dritt dårlig osv.

så da lurer jeg på om spillet er vert 129kr eller om jeg burde finne ett anna? Og vis jeg burde finne ett anna, hvilke burde jeg velge da?

 

Det var ganske uferdig da det kom, men det har blitt sluppet en del patcher - blant annet en 800mb stor patch som fikset de fleste problemene jeg hadde da jeg spilte. Bedre AI, kan gjemme deg i gress/på avstand osv. Da jeg spilte på release ble jeg skutt i hodet av AK fra en kar bak et fjell i et tårn 800 meter unna. :D Mao: Ta gamle reviews med en klype salt, for mange av feilene har blitt rettet opp.

 

Kjøpte spille rett etter release og hadde alle de samme problemene. Da var spillet helt håpløst. Men med patchene har det blitt ok variasjon av fps sjangeren. Synest fortsatt AIen er alt for dålig til å gjøre dette til en vinner, men 130,- er ikke en formue og det er ikke noe problem å ha det moro med dette hvis du liker sniper gameplay.

Endret av AbnormalFetus
Lenke til kommentar

VIlle nok heller brukt pengene på ARMA2. Men det er vel smak og behag.

Arma 2 støttes. Her har du ikke bare mulighet til sniping men praktisk talt hva du vil på slagmarken. Det har bedre grafikk (bedre alt, strengt talt), og har mer langvarig appell.

 

Det er riktignok ganske så avansert, så hvis du er typen som synes COD er tricky nok må du ligge langt unna ARMA.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke la deg lure som jeg gjorde og tro at Sniper ghost warrior er ett faktisk sniping spill, det er dessverre en middelmådig fps klone som det er nok av på markedet i dag.

 

Hvis du er ute etter et sniper spill anbefaler jeg at du sporer opp Sniper elite, dette er ett gammelt spill med udatert grafikk dessverre men jeg har ikke vært borte i ett bedre skytespill som faktisk handler om sniping.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...