Gå til innhold

Noen som vet hvor Bomslang mus selges?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt boomslang 1000 selv og det var bare problemer med denn.. teknologien i boomslang gjør at den blir veldig fort ødelagt og ikke klarer å registrer raske bevegelser i spill. En annen ting er jo det at den aldri blir like nøyaktig som en optisk mus pga av støv og dritt som samlers seg og at musa er baser på kule teknologien gjør jo at kula kan få dårlig grep på de hjulene inni musa.

 

Helt ærlig er boomslang bare tull.. buy optical go pr0 capich? ^^

 

kjøp deg heller en logitec mx500 eller en intellimouse 3.0

 

boomslang ser veldig tøff ut osv og har en ganske digg form men den er rett og seltt ubrukelig og b0ggete til spill

(ja til og med de nye versjonene som liksom skulle virke ordntlig :/)

ingen proffe gamere bruker boomslang hvis de ikke får masse penger for det.. etter boomslang gikk konkurs holdt alle opp å bruke den

ps. For all del ikke kjøp den!!! den betyr bare trøbbel og styr med drivere og dårlig registrering av bevegelser den er et problem barn...

 

-Sandiz-

Lenke til kommentar

Jeg er en happy owner av en BS2k, men jeg skal erlig innromme at det er en mus som ikke kommer uten problemer som det er nevnt ovenfor her. Da BS ble solgt i REv1, Rev2 saa var det en perfekt mus saa si, da Rev3 og 4 kom saa begynnte problemene, hoved problemet med musen var at rullerne (de som gaar imot ballen i musa) som er brukt for aa registrere bevegelse har ikke en 100% rund fasong, endel snakket om at den var egg-lignende i fasong, noe som stemmer mer eller mindre.

 

Dette har fort til at hvis man beveger musen diagonalt saa sitter markoren igjen paa skjermen, noe som kan bli slitsomt i lengden.

 

Maaten jeg loste problemet paa var at jeg aapnet musa opp, jeg fjernet fjera som presset mot ballen med en fjer fra en penn som jeg hadd tilpasset selv. Dette utbedret problemet men jeg sliter i ny og ne med litt problemer, naa har jeg brukt musa saa lenge at jeg har blidt vant med det som er av problemer med denne musa.

 

Hvis du absolut vil ha deg en BS1k eller 2k, saa anbefaler jeg deg prov aa finn deg en brukt av Rev1 eller Rev2 (f.eks KRZ2000-1).

 

Hvis du vil ha den nye BS2k1 saa anbefaler jeg deg at du venter til de kommer ut med en ny versjon.

 

Men hvis du ikke kan vent lop og kjop fra komplett.co.uk (jeg har hort at de skal ha den inne, hvis de ikke har trukket den tilbake igjen...)

 

Frankie

Singapore

 

JEg beholder min BS2k enda litt til, til de har kommet med en ny versjon da loper jeg aa kjoper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...