Gå til innhold

Eiendomsmegler


Anbefalte innlegg

eg har kommet inn på eiendomsmeglingstudie ved BI i Oslo. Nå i det siste har jeg fått kalde føtter på om jeg vil klarer å fullføre studie eller ikke. Er studiet vanskelig? Sliter mest med tanken på å betalle 50.000 for ett studie jeg kanskje ikke kommer til å klare. Så hadde vært kjempefint om noen kunne si litt om studie er vanskelig eller ikke. Fikk 4,2 i snitt når jeg var ferdig med VGS. Har ikke hatt problemer med matte før men hadde den lette mattetypen da jeg gikk på VGS og der fikk jeg en 4'er. Er det noen her som har gått på samme studie selv eller kjenner noen som har gjort det som kan fortelle litt om det? Hadde satt stor pris på det. Eventuellt om det er noen som er utdannet eiendomsmegler og kan fortelle litt om det. Er det sånn at lønnen kun er provisjon eller har man en fastlønn også?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Dersom man virkelig går inn for det, så er det utrolig hva man klarer. Jeg tror studiet er overkommelig så lenge du gjør en skikkelig innsats.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei folkens! Har begynt å tatt opp noen fag nå, og fra neste høst blir det kanskje videre utdanning for min del(om jeg ikke tar meg en tur utenlands:)). Eiendomsmegler er noe jeg vurderer virkelig sterkt. Men jeg vil gjerne vite litt før jeg eventuelt hopper på studiet.

 

Trondheim er hvertfall byen jeg vil studere i. Noen som vet om kravene for å komme inn på BI i trønderbyen er store?

Hvordan er det å jobbe som eiendomsmegler? Jeg regner nesten med at du får en god læreperiode før den eventuelle egenhåndsjobbingen begynner.

 

Ellers, noen andre med erfaringer fra faget? :)

Lenke til kommentar

Hei folkens! Har begynt å tatt opp noen fag nå, og fra neste høst blir det kanskje videre utdanning for min del(om jeg ikke tar meg en tur utenlands:)). Eiendomsmegler er noe jeg vurderer virkelig sterkt. Men jeg vil gjerne vite litt før jeg eventuelt hopper på studiet.

 

Trondheim er hvertfall byen jeg vil studere i. Noen som vet om kravene for å komme inn på BI i trønderbyen er store?

Hvordan er det å jobbe som eiendomsmegler? Jeg regner nesten med at du får en god læreperiode før den eventuelle egenhåndsjobbingen begynner.

 

Ellers, noen andre med erfaringer fra faget? :)

 

Kravene for å komme inn på BI er ganske lave, i Oslo var de 3,2 tror jeg. Regner med det er ca samme i Trondheim.

Noe annet kan jeg nok ikke bidra med:P Går øk/ad selv.

Lenke til kommentar

Hei folkens! Har begynt å tatt opp noen fag nå, og fra neste høst blir det kanskje videre utdanning for min del(om jeg ikke tar meg en tur utenlands:)). Eiendomsmegler er noe jeg vurderer virkelig sterkt. Men jeg vil gjerne vite litt før jeg eventuelt hopper på studiet.

 

Trondheim er hvertfall byen jeg vil studere i. Noen som vet om kravene for å komme inn på BI i trønderbyen er store?

Hvordan er det å jobbe som eiendomsmegler? Jeg regner nesten med at du får en god læreperiode før den eventuelle egenhåndsjobbingen begynner.

 

Ellers, noen andre med erfaringer fra faget? :)

 

Kravene for å komme inn på BI er ganske lave, i Oslo var de 3,2 tror jeg. Regner med det er ca samme i Trondheim.

Noe annet kan jeg nok ikke bidra med:P Går øk/ad selv.

 

Aha, men det med karakternivået var hvertfall verdt å vite:) Tusen takk for responsen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...