Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sperret Pioneer KEH-9080B

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en Pioneer KEH-9080B som men må ha kode for å bruke...men utolmodig som jeg er så måtte jeg bare prøve noen koder og dermed var den sperret. Noen som vet om det er mulig å få åpnet den igjen?

Henning

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Hvis den i det hele tatt lar seg åpne, må du nok kontakte importør og vise kvittering for å få dette til. Personlig ville jeg sett dette som en god unnskyldning for å bytte anlegg :-)

Skrevet

neinei, da får jeg finne meg en annen KASSETTspiller da...Funka ikke å koble fra strømmen i 15min, har heller ikke kvittering så...da får jeg finne på noe annet, men takk for alle svarene.

Henning

• 1 måned senere...
Skrevet

Dersom det blinker "CODE" i displayet, tast inn din programmerte kode og avslutt med aktiviserigs tasten (dir/play). Dersom du taster inn feil kode tre ganger vises "ERROR" i displayet. For nye "opplåsnings forsøk", må du la spilleren stå på i ca. tre timer, inntil det igjen blinker "CODE" i displayet.

Nullstilling av kode utføres kun av:

Kolbotn Elektronikk Service

Trollåsveien 8

Postboks 249

1411 Kolbotn

Tlf. 66 80 31 00

e-mail: [email protected]

Krav: Kopi av kjøpskvittering og godt synlig serienummer på spilleren.

Pris: Prisen vil være kr.250,00 eks.moms + frakt og eventuell emballage.

Mulig de ser igjennom fingrende på manglende kvittering siden spilleren ikke har noen omsetningsverdi på det "svarte" markedet lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...