spamex Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Hei Jeg har ikke funnet noen andre sånne her tråden, så starter en. Det jeg lurer på hva som er din favoritt bane og favoritt våpen + attachments. Får starte jeg. Favoritt banen min er Backlot. Liker hvor planteplassene er. Ikke så veldig lett å spawnkille med en gang man spawner. Passe med campeplasser, ikke for mange, ikke for få. Syns det er gøy når det blir kamper fra det ene huset mot det andre huset. Folk får fram sniperen og hardscoper, ikke noe sånt quickscope piss. Favoritt våpenet mitt er Ak47 med Red dot sight. Den er helt konge, dreper på noen få skudd og bra range. Spiller for det meste hardcore så 1-2 skudd og personen er død. Accuracy er ikke så veldig bra, men så lenge man ikke sprayer så går det fint. Mvh. VenaTio
TheUser Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Favorittmap: Strike Favorittvåpen: G36C med Red Dot
Ylajali Skrevet 26. juni 2011 Skrevet 26. juni 2011 Fav map: Strike, Crash og Showdown. Fav wep: AK-47 (uten red dot pga den reduserer damage), M40A3 og Desert Eagle. 2
internet wizard Skrevet 26. juni 2011 Skrevet 26. juni 2011 fav map: bog og den misil silo mapen. fav wep: m40a3/r700 på bog og ak74 på misil silo mapen
Ljóseind Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 Ambush. Jeg fant massevis av steder rundt om på mapet som ingen hadde peiling om at det var mulig å komme seg til. Ble banna fra flere servere fordi hostene trodde jeg hacka meg dit. http://www.youtube.com/watch?v=5pvXzmZhkFc Derfor var ambush favoritt-mappet mitt. Elsket å spille med RPD og P90. P90 med silencer var konge. Husker ikke hvilke perks jeg brukte mest, men det gikk vel i stopping pwr, sleight of hand og steady aim tror jeg...
spamex Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Skrevet 4. juli 2011 De plassene viste ikke jeg heller om. Får prøve de ut neste gang jeg spiller ambush
Holycrap Skrevet 13. juli 2011 Skrevet 13. juli 2011 favorittbane: Crash - Strike Favorittvåpen: AK47 og Desert Eagle hvis dere er interesserte i gode cod4 promod vids, check out link, mine favoritt videoer samlet i en spilleliste 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå