Gå til innhold

[Løst] Svar på klage på skriftlig eksamen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg går har nettopp fullført tredje året på videregående skole og har i dag fått karakterene på de skriftlige eksamene mine. Jeg har stryket i norsk hovedmål, men jeg mener at det ikke er riktig så jeg har klaget. Når kan jeg anta å få svar på klagen? Klagen ble sendt 23/06-2011.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spurt rådgiveren min på skolen og han sa at viss jeg sender før 1/07 vil jeg kunne komme med i ekspress behandling og de tar hovedmål først. Da vil jeg få svar den 11/07.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Kva skal man gjera i høve til Samordna opptak om klaga fører til endring av eksamen/fag karakter? Må ein sende inn nytt vitnemål og følgeskjema, og kor skal ein då evt. sende dette?

Skrevet

Ja. Da må du sende vitnemål med følgeskjema. Viss du er usikker kan du ringe/sende mail(tar lengre tid) skolen. Du kan også alltid spørre rådgiveren fra din forrige skole.

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg har spurt rådgiveren min på skolen og han sa at viss jeg sender før 1/07 vil jeg kunne komme med i ekspress behandling og de tar hovedmål først. Da vil jeg få svar den 11/07.

sorry for bump LOL, men gjelder dette i år og tror du? sendte klage før 1.juli (hovedmål), og jeg kan da altså vente meg svar i midten av juli? Og er det på email, brev eller annet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...