Gå til innhold

T610 i Abyss Blue!


Anbefalte innlegg

Det dere kan gjøre, er å stikke innom en billakkerer. Jeg har en venn som er billakkkerer, som tok av dekselet, og teipet litt opp, og lakket dekselet mitt, i metallic lakk. Det ble helt suverent. Jeg tror om man har mye klarlakk i blandingen, så vil "alulook'en" skinne gjennom.

 

Men dette var forøvrig ingen t610..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje sånn som den første her?

 

attachment.php?s=&postid=8694

 

Er dette virkelige bilder, eller har du redigert det?? Den finnes vel ikke i grønn og det vel...

 

Jeg synes Alu-Haze blir litt i kjedeligste laget, blir litt mye kontrast mellom det svarte og det helt lyse. Da er den kulere i abyss blue!! Venter til den kommer da jeg...kommer sikkert i august!

Lenke til kommentar

Jeg hadde lyst på den blå til å begynne med, men orket ikke vente.

 

Nå er jeg glad for at jeg fikk aluminium-varianten. Hvorfor? Jeg har en tendens til å bytte bakgrunnsbilde hele tiden, og foretrekker den fargeklatten framfor et deksel som kanskje krasjer med bakgrunnsbildet. Bare min personlige preferanse.

 

Forresten så fant jeg et theme (Sony Ericsson theme noen har laget, tror jeg) som har hvite bakgrunner. Om du så legger til et vanlig bakgrunnsbilde, så har du hvit meny-bakgrunn og hvite pop-up meldingsbakgrunner. Mye lettere å lese i sommersola. Bare et forslag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...